Interfaţa grafică MedSoft

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Fereastra de autentificare

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Servicii efectuate

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Programarile unei zile

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Memento

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Informatii pacient

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Modificare deviz pacient

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Modificare inventar

Medical Software interfata grafica cu utilizatorul

Raport sold financiar

grafic de performanta

Creat special pentru tine

Aplicatia MedSoft de gestiune a informatiilor medicale este un instrument software complex aflat la indemana medicilor. Deoarece a fost dezvoltata pe baza cerintelor functionale identificate impreuna cu parteneri din sistemul medical privat, aplicatia finala raspunde integral asteptarilor industriei medicale de profil.


Cadrul arhitectural si tehnologiile folosite în proiectarea aplicatiei permit configurarea fiecarui modul în parte, contribuind semnificativ în procesul de adaptare al aplicatiei la specificul fiecarei unitati medicale. MedSoft este singura aplicatie de gestiune a informatiilor medicale din România care permite configurarea dinamica a fiselor pacientului. Metodele de modificare a sabloanelor pentru fise sunt la îndemâna administratorilor de sistem a fiecarei clinici medicale. Conceptul din spatele acestei functionalitati este unul deosebit de modern: managementul electronic al documentelor(Document management system - DMS).


MedSoft se diferentiaza de alte solutii existente în momentul de fata în industria de software medical din România, prin modul inteligent de generare al rapoartelor. Acesta nu se limiteaza doar la extragerea de informatii din baza de date. Obtinerea unor rapoarte ce contin date prelucrate si sintetizate este deosebit de important pentru managementul strategic în procesul de dezvoltare al strategiilor pe termen mediu si lung pentru dezvoltarea organizatiei.